Egy balesetet szenvedett cica története.

cicanapló

cicanapló

2015. augusztus 26.

2015. augusztus 28. - szabodenesnk

Augusztus 26. I.

Ma reggel Gazdiék elvittek az állatorvoshoz. Nagyon féltem, még remegtem is, de a doktorbácsi nagyon kedves volt. Megvizsgált, azt mondta, hogy még mindig vérömlenyek nyomják a gerincem, de ő nagyon bizakodó. Kaptam két szurit, az elsőt meg sem éreztem, viszont a második annyira csípett, hogy annak azonnal hangot is adtam. Kaptam még kétféle gyógyszert, így összesen négyre bővült készletem. Még a délelőtt folyamán meg is kaptam mindet, kissé vonakodva, de azért megettem a husiba csomagolt tablettákat.

nuti1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://betegcica.blog.hu/api/trackback/id/tr247740924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása